Sunday, June 26, 2011

5 perkara 1 satu hari

bau-bauan yang buat aku angau setiap masa.

1) bau kopi- aku tak tau kenapa menda alah ni yang menjadi pilihan aku yang pertama. aku bukan lah seorang coffee addict yang tegar (tapi wajib minum pagi-pagi) even kopi ni boleh buat aku feel dizzy, tapi aku memang suka bau kopi.ia membuatkan aku terawang-awang.terasa aku seperti di alam lain yang sangat mendamaikan. tapi aku takkan bau kopi kapal api yer..sebab takut melambung ke atas bulan macam dalam iklan tu.

2)minyak cap kapak-benda yang wajib ada pada aku kalau aku travel jauh especially kalau naik bas ekspress.aku ni memang ada sindrom mabuk darat kalau travel guna bas ekspress, maybe sebab bau-bau yang sangat busuk ditambah dengan asap bas memang membuatkan aku mereng sekejap.tapi kalau ada menda alah ni, selamatlah sikit aku rasa walaupun not 100 percent. tapi minyak angin lain aku tak suka sangat, maybe dia tak berangin macam bau minyak cap kapak.kalau syarikat ni nak cari duta, aku pon boleh.tak payah banyak sangat bayar.100 juta pon cukup.

3)bau asap- mereng ke apa aku ni.'hoi tak tau ke bau asap ni akan merosakkan paru-paru kita jika disedut lama-lama'? aku tau. tapi aku buat-buat tak tahu aje.sebab apa bau asap ni kadang-kadang best lah.tapi aku tak suka bau asap rokok sebab takut kena sakit jantung.(motif??).aku suka bau asap api sampah sarap yang dibakar tu.tak tau rasa camne, tapi ia beshhhhhh...

4)minyak wangi adidas fruity rhythm-eleh koman tol bau ni!. memang koman pon. tapi kan ia wangi, so ia seronok untuk dibau lah. my favourite perfume, adalah adidas fruity rhythm.ish walaupun tak mahal macam dolce& gabbana, gucci,marc robinson or any branded item, tapi aku suka bau ni.ia menenangkan jiwa aku.any special mention adalah untuk semua losyen-losyen badam any brand sebab ia ternyata wangi.

5)bau kentut- haikkktuihhh....pengotor gilerbabas lah. eh jangan tak tau, bau kentut ni sebenarnya penawar sakit kepala. tak caya? tanyalah pakcik google. confirm ada. tapi aku suka bau kentut aku aje.orang lain tak lah suka malah benci amat. walaupon busuk, tapi apa kesah. tu kan kentut kita.lagipon bukan sampai tahap keluar taik pon...haikkkktuihhhhhhhhhhhhh.


sori, saya wangi okeyh

No comments:

Post a Comment