Sunday, May 15, 2011

10 wanita tercantik bollywood

emm.hari ni malas nak tulis banyak.arini special entry sikit.aku just nak tunjuk 10 wanita tercantik di Bollywood bagi aku.kenapa aku senaraikan pelakon bollywood?sebabnya.....aku malas nak tulis.tengok je lah yerk ;)

1) Rani Mukherjee


penyebab kecantikan~ mata warna hijau coklat(??) , senyuman paling menawan, sexy killer voice, the curve body, and manis macam gula.

2) Madhuri Dixit

~senyuman yang meruntun jiwaku, muka lembut giler.macam mak-mak yang cun melecun.

3) Aishwarya Rai

~miss world 94, mata paling cantik, muka eksotik giler.body pon ok lah.tp x leh lawan rani aku.hehehe.

4)Karisma Kapoor

~aku rasa lagi lawa dia dari adik dia Kareena Kapoor tu. mata ikut tok dia Raj Kapoor .biru okeyh! paling suka tengok dalam Dil To Pagal Hai. pandai giler menari.

5) Deepika Padukone

 ~pergh..lawa giler.pelakon baru gak lah. suke tgk dimple dia.cantik giler.

6)Anushka Sharma


~Kenal tak?pelakon baru gak.first debut dengan SRK.senyuman dia paling mahal tu.

7) Preity Zinta


~ni semua mesti kenal kan? the bubbly one. yang mahal? of course lesung pipit dia dan juga kegebuaan dia ni..comel gila babas walaopon dah kertu.

8) Katrina Kaif

~ dulu aku tak suka minah ni.tapi lama2 tu aku  rasa dia ada senyuman yang sangat cantik.ada angel look sikit.yang penting minah ni lahir sama tarikh ngan aku okeyh! 16 julai okeyh!

9) Juhi Chawla


~salah seorang yang masih cantik walau dah kertu.muka dia lembut je.mata yang galak.sweet giler makcik ni.

10) Bipasha Basu


~ muka cam typical indian women lah.tapi bagi aku dia cantik.ada dimple okeyh! yang penting body terbaeek.i wish i had body like her!

p/s: wanita melayu cantik gak esp mak kita lah kan, tapi disebabkan aku suka minah-minah hindustan ni, terpaksa lah aku kongsi ngan korang.


No comments:

Post a Comment