Friday, October 30, 2009

kamera o; che kamera


kemalasan telah melanda..."_"...malas nye aku nk update blog ni.....huhuhu...tetibe semangat aku telah down utk mencoretkan sesuatu dalm blog ini....coz what??coz i,m BLUR person...kdg2 tu aku x tau aku nk nk bt pe bile dah bt sesuatu(got it?"_"). mean, bl aku dah bt sesuatu,psti aku ssh nk sudahkannya...bab tu,blog  aku yg dulu,indah khabar dari rupa je..manusia mcm tu...semangat mula2 je (ke aku je??).


but td aku abis explore,blog photography dr malaysia.mmg dasyat abis.ada tu x slh aku name dia daniel ke pe....pergh gambar dia mmg gempak abish...kalo aku lah nak tgkp gmbr mcm tu,kirim salam je lah..."_".actually aku ni minat sgt ngan photography, especially aku suka gmbr black n white punya technique. klasik.aku pernah blajar basic photography, but trust me it's not easy for your first time, but lame2 you will get the amazing pic if u try hard to find and discover more...


mcm aku,bkn x leh,but the prob is, i don't have a camera.n camera bknnya kamera cikai,DSLR tu...mau cecah 2000 riban gak lah..mcm aku,aku kena utamakan benda lain dulu baru blh pkir that things...


bg mereka yg ade kamera n mmg minat ngn photography, blajr n search ngn pro k..n keje2 ni mmg blh buat duit seyh...xyah makn gaji lagi...

p/s:suka tngkp gmbr syok sendiri "_"

No comments:

Post a Comment