Tuesday, October 27, 2009

kisah che hantu

m0rning....uiks...assalamualaikum...pagi2 dah bkk bl0g...


hehe...hari ni( smbl berbisik) aku x g kelas.bubnya...mls lah...kelas 1 je arini..s0 x de pe nak buat, ni lah aktivitinya..x de keje..ngadap benda alah yg bernama lapt0p dicampur ngn internet, s0 jd lah lapNet..hehuhu....
aku s0rang je ni....time s0rang2 ni lah byk je bnda2 yg x sdp ddgr aku dgr.bunyi gulilah,bunyi ketuk2 lah,bunyi pintulah...mcm2...0it che antu...nk kac0 mlm2 lah...x skema t0l lah...


ckp psl che antu...k0rang penah kaco x??bkn kac0 kuih...kena 'k0sek2'?pnh2??aku, alhamdulillah, bt ms ni x d lah kena k0sek ter0k, stakat manja2 tu adalah...


tp s aku sem 4,sem lps..aku kena kac0...tme tu aku td0r s0rang dlm bilik..mlm2...pastu aku dgr kt tepi telinga aku ade bisik2...aku mula2 bt x tau...last2 makin dia kuat bisik...s0k...sek...aku pun......tegur...hehehehe....aku ckp,ayat nya berbunyi begini "aku x kac0 k0, k0 jgn kac0 aku". heheheh...cay0 x...cay0 lah...aku p0n x tau cmne aku blh berani sgt...nsb baek pas tu x de pe...kal0 ade, aku rela td0r kt bwh ngn makguard.....


so m0ral of t story( wl0pon x de m0ralp0n):jgn takut ngn benda2 cmni.hobi che hantu nak kac0 kite....n pkir sket antara kita ngn dia, Allah cipta kita  lebih mulia...





 p/s: suke tgk p0ntianak maya karin....cun beb

No comments:

Post a Comment