Monday, October 26, 2009

geng 113 b2

hari ni je dah 3 kali aku p0st bl0g aku...sebabnya...ketagih lah...sy0k plak tulis2 ni...hehehe...

arini aku nk citer psl member2 aku....member bilik aku...diorg ni mmg besh.klakar kapla gila2,kalo x tercab0t 0tak sehari mmg x sah...geng 113 b2.hehehe...tu n0.bilik asrama aku.kal0 nk tau kit0rang 'kongker' satu rumah ni bab bdk bilik depan x de...mmg besh...blh gelak smpi kuar isi per0t....

peserta pertama;insan yang ter'kertu' sekali dlm bilik ni.Kak Zura.dia ni ketua nya.suka sgt buat lawak.kal0 ckp blh plak ketawa2...susah nk cari 0rg cmni...dia ni mmg suka bt lawak...ade je idea x bt0l die nk buat..h0bi dia berkebun.what?kebun dalam fb00k..tu jelah keje dia...

peserta kedua; kedua ter'kertu'. Shamila @ Mila.dulu2, time aku x kamceng ngan dia ni,aku tgk 'sl0w' je bdk ni. skali dah kenal,blh tahan gak dia punya lawak...h0bi dia td0r...huhuhu...

peserta ketiga;my best buddy.Dayah a.k.a che m00n.dia ni member baik aku..kapla dia pon gila2.tu yg sy0k kwn tu.dia ni ramai peminat.keje dia 24 jam msg..smpi naik berpinar mata aku tgk.tp  x pnh kedekot ape2 p0n.

peserta keempat;aku lah.Shuhada a.k.a che ada.hehehe...pe yer nk citer??x de p0n...bese2 je....huhuhu....

tulah member2 bilik aku...h0bi bersama kita0rg??mengumpat, tgk cite hantu tgh mlm,menyakat org, buat tint0ng, shopping, makan kt sumira, n latest karaoke b0x...

c0nclusi0n: k0rang mmg besh......n gler(bedebah "_")...yg lain x leh ckp....malu....

p/s:sedih bub ni last sem...x leh same2 gelak2...arap2 jumpa lagi.....s0b...s0b.... 


dr kiri sedia; aku-dayah-mila-k.zura "_"



No comments:

Post a Comment